Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със загряването на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Това което баща ми ме научи е:взимам един стъклен съд,мятам вътре термостата,пълня го с вода(съда де ) и го хвурлям на котлона,после мушвам един голям термометър(аз имам до 200 градуса)и дебнем.При ваз обаче явно ваденето на термостата е доста сложно така,че тоз начин е само за ентусиасти

    Comment


    • #32
      И аз имам подобен проблем. Говоря за 146 ТД. Знам че темата е от отдавна ама я изчетох цялата за да не пиша празни приказки. Та, онзи ден ми отказа парното. Проверих антифриз и долях. Пое бая, повече от литър. Сега си имам парно и то добро ама ми се струва, че колата не загрява. Може ли да имам парно, пък да ми е прецакан термостата?
      Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Patsimir
        И аз имам подобен проблем. Говоря за 146 ТД. Знам че темата е от отдавна ама я изчетох цялата за да не пиша празни приказки. Та, онзи ден ми отказа парното. Проверих антифриз и долях. Пое бая, повече от литър. Сега си имам парно и то добро ама ми се струва, че колата не загрява. Може ли да имам парно, пък да ми е прецакан термостата?
        Ми на колко градуса стои температурата на водата?
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #34
          Ми като за паля и изчакам 2,3 минути, тръгвам и днес за 3 километра ми стигна втората реска на температурата /май това на таблото е температура на водата,а /
          Иначе парно си има.
          Вчера карах бая градско, ама след като долях антифриз и не ми достигна 80 градуса. Да не би да е нужно време за да почне антифриза да си върши работата
          Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!

          Comment


          • #35
            термостат

            АКО ИМАТЕ СЪМНЕНИЯ ЗА ТЕРМОСТАТА-ИЗВАРЕТЕ ГО В ОЦЕТ ЗА 15 МИНУТИ.ПРОБАТА СИ ЗАСЛУЖАВА
            П.П.-НЕ СЕ СМЕЙТЕ
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #36
              Re: термостат

              Първоначално публикувано от virusalfa
              АКО ИМАТЕ СЪМНЕНИЯ ЗА ТЕРМОСТАТА-ИЗВАРЕТЕ ГО В ОЦЕТ ЗА 15 МИНУТИ.ПРОБАТА СИ ЗАСЛУЖАВА
              П.П.-НЕ СЕ СМЕЙТЕ
              Това върши работа ако термостата е заседнал на "отворено". но ако е някакъв "африкански" тип както беше моя /отваряше си точно на 65 градуса/, нама да стане работата.
              Бах ти обирджиите, чувам че в София термостат като моя на Behr бил към 65 лв. а мен ме окъпаха 103 в Аутодетелина гр. Плевен и монтажа си го правих аз - обирджии!!!
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #37
                за термостата

                грешите за цената-струва65лв на моята го смених скорор15лв е на голф2М
                155 1.7 94 g.

                Comment


                • #38
                  Re: за термостата

                  Първоначално публикувано от koko155
                  грешите за цената-струва65лв на моята го смених скорор15лв е на голф2М
                  Че то и разликата между Голф2 и 155 е огромна
                  Сори за офтопика, ама на Лада 2105 е 5лв.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Понеже ми предстои тия дни да сменям термостат исках да попитам има ли нещо специфично при 155-цата и може ли човек да се справи сам ? Попрегледах темата с ремонтите на 155 ми направи впечатрление и това,че колегите са си взели термостати на една и съща марка-BEHR на различни цени - от 39 да 70 лв Shocked Има ли някаква разлика в тях или просто цената е различна (доста) в различните магазини?
                    И последно: струва ли си да го свалям и да го "варя" в оцет или е загуба на време и направо да ходя да взимам нов?

                    ПП:Доста стара тема изрових,но мисля че е по-добре отколкото да задръстваме форума с едни и същи теми по незнам си колко пъти
                    155 1.8 8v TS & FZR 600

                    Comment


                    • #40
                      Както всичко друго и при смяна на термостат жабарите са се постарали да ти е чанч на макс на 155-цата. Долният болт къса нерви, но като цяло - да можеш и сам да си смениш термостата (и ДА - Бер е марката).
                      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                      Мненията са като задниците - всеки си има!

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от TRENDi
                        Както всичко друго и при смяна на термостат жабарите са се постарали да ти е чанч на макс на 155-цата. Долният болт къса нерви, но като цяло - да можеш и сам да си смениш термостата (и ДА - Бер е марката).
                        Мерси за отговора!!! Мисля скоро ще се пробвам :P
                        Ма наистина много кофти измислена тая кола-няма място едно картонче да й сложи човек м/у радиатора и решетката
                        155 1.8 8v TS & FZR 600

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Dodo 155
                          Да ти кажа честно и моята е същата. Карам 155 2,0 TS и особено зимата малко трудно загрява. Сменях термостат работата е същата. Зимата и трябва малко да поработи на място преди да тръгнеш (2-3 мин.) и да не я ръчкаш много докато не загрее. Вдигне ли веднъж 60-70 градуса и като я настъпиш ще си влезе в нормалната температура бързо Тези коли са сметнати за по-високи обороти и натоварване, ако я галиш изтива. На магистралата като карам с 90-100 ми пада темп. до 50-60 градуса. Вдигна ли 130 и нагоре се нормализира Въпреки всичко, ако термостата ти е прецакан го смени. Нека си работи алфичката както трябва
                          Успех!
                          аз съм за Dodo 155
                          при мен е абсолютно същото
                          дори си мисля да обърна тръбата за въздухопровода към колектора
                          alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

                          Comment


                          • #43


                            Извинявай колега ама не виждам какъв ти е мотора. На локомотива термостата се сменя за 10 мин. ама струва 110 лева
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от didofurnira
                              Първоначално публикувано от Dodo 155
                              Да ти кажа честно и моята е същата. Карам 155 2,0 TS и особено зимата малко трудно загрява. Сменях термостат работата е същата. Зимата и трябва малко да поработи на място преди да тръгнеш (2-3 мин.) и да не я ръчкаш много докато не загрее. Вдигне ли веднъж 60-70 градуса и като я настъпиш ще си влезе в нормалната температура бързо Тези коли са сметнати за по-високи обороти и натоварване, ако я галиш изтива. На магистралата като карам с 90-100 ми пада темп. до 50-60 градуса. Вдигна ли 130 и нагоре се нормализира Въпреки всичко, ако термостата ти е прецакан го смени. Нека си работи алфичката както трябва
                              Успех!
                              аз съм за Dodo 155
                              при мен е абсолютно същото
                              дори си мисля да обърна тръбата за въздухопровода към колектора
                              Абе ако ти е наред термостата - и караш с 90-100 - много трудна работа да ти падне до 50-60 градуса - дори и през зимата.
                              Щом моята малолитражка си държи винаги малко под 90 градуса -с такова каране на -15 и парно на макс - явно имате проблем - замислете се.
                              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                              Comment


                              • #45
                                [quote=pr_00f]
                                Първоначално публикувано от didofurnira
                                Първоначално публикувано от "Dodo 155":1mqar71e
                                Да ти кажа честно и моята е същата. Карам 155 2,0 TS и особено зимата малко трудно загрява. Сменях термостат работата е същата. Зимата и трябва малко да поработи на място преди да тръгнеш (2-3 мин.) и да не я ръчкаш много докато не загрее. Вдигне ли веднъж 60-70 градуса и като я настъпиш ще си влезе в нормалната температура бързо Тези коли са сметнати за по-високи обороти и натоварване, ако я галиш изтива. На магистралата като карам с 90-100 ми пада темп. до 50-60 градуса. Вдигна ли 130 и нагоре се нормализира Въпреки всичко, ако термостата ти е прецакан го смени. Нека си работи алфичката както трябва
                                Успех!
                                аз съм за Dodo 155
                                при мен е абсолютно същото
                                дори си мисля да обърна тръбата за въздухопровода към колектора
                                Абе ако ти е наред термостата - и караш с 90-100 - много трудна работа да ти падне до 50-60 градуса - дори и през зимата.
                                Щом моята малолитражка си държи винаги малко под 90 градуса -с такова каране на -15 и парно на макс - явно имате проблем - замислете се.[/quote:1mqar71e]

                                И аз съм на това мнение и мисля да го сменя пък да видим какво ще стане :P Още повече,че на мен при температура от + 15 гр. навън като я изкарам на извънградско и стрелката ми отива най-влявo (на 50 гр.). То верно,че аз си я карам в много ниски обороти,ама все пак....

                                Първоначално публикувано от Alexanderbb
                                Извинявай колега ама не виждам какъв ти е мотора. На локомотива термостата се сменя за 10 мин. ама струва 110 лева
                                Мотора е 1.8 8 в. и май предпочитам да се поизмъча малко със смяната,ама да спестя 50-тина левчета
                                155 1.8 8v TS & FZR 600

                                Comment

                                Working...
                                X